srijeda, 22. lipnja 2011.

Kačavenda mi nudio 50.000 eura da se cijela stvar smiri

Advokat Duško Tomić
Otvorena javna ispovijest Bojana Jovanovića iz Beograda, bivšeg đakona Srpske pravoslavne crkve u kojoj kaže da je episkog tuzlansko – zvornički Vasilije Kačavenda pedofil i kriminalac koji mora biti zaustavljen, izazvala je burne reakcije ne samo u crkvenim krugovima nego uopšte u javnosti. Kačavenda je na sve što je Jovanović ispričao kratko kazao da ne zna o čemu je riječ!

Inače, Jovanović je u isposvijesti, čije je dijelove „San” jučer objavio, naveo da više ne može da šuti o onome što episkop Kačavenda radi. I njega je ovaj crkveni zvaničnik pokušao silovati, a uz to redovno u svojim vladičanskim dvorima u Bijeljini on organizuje orgije na koje se dovode dječaci koji ne smiju biti stariji od 11 godina. Jovanović je kazao da je i mladi bogoslov Milić Blažanović ubijen nakon što je odbio da spava s vladikom Kačavendom.

Bivši đakon posebno se zahvalio advokatu Dušku Tomiću koji ga zastupa i koji se potpuno posvetio raskrinkavanju užasa koji se u Srpskoj pravoslavnoj crkvi događaju, a vješto kriju.

Jučer je advokat Duško Tomić izjavio da je bio šokiran onim što mu je Bojan Jovanović ispričao i da je nakon toga krenuo u akciju.

- Svi su mi govorili: „Pusti to”. Otišao sam kod episkopa Kačavende da o svemu s njim razgovaram, a on me iznenadio – ponudio mi je 50.000 eura da bi se, kako je rekao, cijela stvar smirila. Tada sam shvatio da Bojan Jovanović govori istinu do najsitnijih detalja – kazao je Tomić i dodao da se njih dvojica neće predati i da će ići do kraja.

Izvor: tuzlalive.ba, 22.06. 2011.

Nema komentara:

Objavi komentar